29. marraskuuta 2012

10 faktaa Tuikusta

Viime postaukset on olleet tosi Tuikku-painotteisia, mutta se on nyt ymmärrettävää kun sen kanssa tulee eniten nyt touhuttua. 
Listaan tähän nyt 10 faktaa Tuikusta siis. 


1. Tuikku on ruuan perään oikea ahmatti, ja se usein vetääkin keittiön lattiat/matot nuuskuttaen ja nuollen lattian pinnat :D 

2. Tuikku saa ainakin kerran päivässä hulivili-kohtauksen, jolloin se juoksee kaistapäänä ympäriinsä ja tällöin myös kusee ympäriinsä holtittomasti. 

3. Tuikku osaa mennä jo portaat ylös yläkertaan ja välillä myös alas ne. 

4. Toisten koirien ärsyttäminen on tosi kivaa, kun hän saa olla vapaana ja muut ei. 

5. Sisäsiisteyttä pitää vielä opetella rankemmalla kädellä

6. Kissoja on tosi kiva ajaa takaa

7. Hihnassa kävely on tosi mälsää, ja silloin yleensä jarrut on tosi hyvin käytössä. 

8. Tuikku on tosi rohkea, se uskaltaa itse (luvatta) lähteä pihasta metsään juokseen ja tutkiin paikkoja. 

9. Omaa vinkulelua on tosi kiva purra vaan sen takia että se pitää kivan äänen, Tuikku tekee tätä välillä yöllä kun yritetään nukkua. Kai se yrittää jotain huomioo saada :D

10. Mamma(minä) on tuikulle tosi tärkeä, se rupee heti riehuun enemmän sisällä jos en oo paikalla. Ja vaikka oon sitä rankassu, niin se tulee aina mun perässä eikä niinkään näytä mieltään mulle samanlailla kun Teemulle. Ja aina kun Teemu lähtee aamusin töihin, niin Tuikku vaihtaa meidän sänkyyn mun viereen nukkuun. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitos!