9. syyskuuta 2015

Väinömäistä menoa


Meidän piti viime viikonloppuna ottaa taas vähän vetoharjotuksia renkaan kanssa, ja mä olinkin jo Väinön pukenut valjaisiin. No aina ei mee niinkun suunnittelee, ja ihan extemporee lähdettiinkin pellon kautta joelle. Väinö tais olla jo valjaita laittaessa valmistautunut vetämään, joten kun lähdettiin pellolle liina kiinni valjaissa, Väinö otti kunnon vauhdit ja rupes vetämään mua toiseen päähän peltoa.
Niin.. ton kokonen koira jolla on vetovaljaat päällä, sitä ei niin vaan pysäytetä. Varsinkin kun korvien välissä oli taas jotain tai ne oli jätetty kotiin. Puolessa välissä peltoo olin jo ihan poikki ja kädet oli vetämisestä kipeenä. Loppujen lopuksi päästin liinasta irti ja koira lähti täysiä juokseen joen rantaan.
Ja kyllä se tunnin ainakin vedessä pluttas ja kivaa näytti olevan. Yhdessä välissä se vaan lähti uimaan vasta rannalle ja me Teemun kans huudetaan sitä takasin. No onneks se tajus meidän pointin kun huudettiin sille heipat ja lähdettiin käveleen pois päin ja käänty takasin meihin päin.


Mulla oli tietysti kamera mukana ja 85 mm kiinni, joten sain viimeinkni toivomiani hyvälaatuisia kuvia. Vähän hienosäätöä niihin ja avot. Kamerassa oli tosi paljon niitä Väinömäisen huonoja kuvia, jolloin tarkoitus oli jossain muualla kuin koirassa ja koiran pää jossain muualla kuin kuvassa. Alla esimerkkitapaus.


Olisihan sen voinut tarkentaa noihin silmiinkin. 
Onneksi kuitenkin sain ihan hyvät kuvat ja oon ihan tyytyväinen meidä reissuun.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitos!