5. tammikuuta 2013

Prinsessoja linnassaan



Minäkö muka riiviö? Minhän olen kaikkein suloisin hauva vauva maan päällä, PISTE ! - Tuuli

Perjantaina harjoteltiin Tuikun kans hihnatyöskentelyä, mentiin ihan pieni pätkä autotiellä. Aletaan sit jossain kohtaa pidentään matkaa, kun alkaa sujuun paremmin. Kyllä se aluks rimpuili taas vastaan ja oli mahdoton itsensä, mutta lopulta alko sujuun oikein hyvinkin. No paluu matka olikin yhtä repimistä ja riuhtomista, kun neiti olis halunnu juosta täysiä joka paikkaan ja mamma ei antanutkaan lupaa. Tylsä mamma!
Illalla sehän sammahti sitten heti omaan sänkyyn, nykyään tietää jo oman paikkansa.

Äsken oltiin saunassa ja Tuuli oli ihan meijän kanssa sielä ja kiltisti tyttö oli :) Pääsi vielä sitten oikein pesulle ja puhdas piski siitä tuli.

Prinsessa mä ooon, törppö! - Tuuli



- Nyt on kyllä mun puheen vuoro, ettäs tiedät! Niiin asiaan, en oo vielä ikkään tänne kirjottanut, mutta asian laita on niiiiiin että elkäää ihan kaikkeee uskoko mitä tuo mamma tänne kirjottaa musta. Mä en oo ikinä tehny mitää pahaa ja oon aina totettu käskyjä.... tai ainakin melkein aina. Eihän sitä ny aina voi kuunnella, kun on kaikkia kivoja ja jänniä hajuja mitä on ihan pakko päästä nuuhkiin. 

Mua sanottu täs lähiaikoina pierupetteriks, mutta enhän mä oo poika, niin enhän mä silloi voi olla petteri? En kyllä sitäkään sano ettei mun maha välillä kierrä liianki lujaa, myönnän haju on välillä ihan kamala!!! Mutta eikö meidän pentujen ja perheen prinsessojen kuulukkin vähän haista pahalle? Kertokaa mulle jos oon väärässä. 

Ainiiin mä oon ollu häkissä nyt piiiiiiiitkiiiä päiviä sen vanhan ja ankeen Jamin kanssa. Ollaan tultu ihan hyvin toimeen ja syödään aina välillä samasta ruokakupistakin! Nuo immeiset on sanonu jotain et Jamista tulee mulle mies? Mitä ne silläki tarkottaa? On se kuitenkin kivempi kun olla yksin isossa kopissa, kun se on niin iso ja lihava niin se lämmittää kivasti siin kyljessä.

Joo mut mun pitää ny mennä kun mun lempi vinkulelu odottaa, se on tosi nam! tai niinhän mäkin oon. Heissan kaikki kaksjalkaset siel ruudun takaa. Mä tuun taas joskus tekeen järjestystä tänne! - Tuuli 5kk 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitos!