9. kesäkuuta 2016

10 faktaa omistajasta koiran silmin


Moi! Mä oon Veeti, mä kuulin mammalta että Loyal Companion Nelle haastoi jokaisen koiran  kertomaan omasta omistajastaan 10 faktaa, joten mä päätin ottaa haasteen vastaan. 

YKSI. Tykkää leipomisesta ja ruuan tekemisestä mulle ja isoveljelle, mutta on kuulemma vähän huono ite syömään. Kuulin kerran kun mamma ja isukki väitteli siitä, miten vähän mamma syö päivän aikana. Musta kuitenkin aina sanotaan että oon ruoka aikaa ollu kotona, tiedä sitte mistä sekin johtuu. 

KAKSI-  Pelkää ötököitä, niin isoja kun pieniä. Ihmettelen aina miten niin iso  voi pelätä niin pientä otusta, mutta se kiljuu niin että korviin sattuu. 

KOLME-  Mamma on välillä tosi ilkeä, varsinkin sillon kun se yrittää saada mun kynsiä leikattua. Yläkuvasta näette minkä inhotuksen saan päähäni joka kerta, ja tääkin vaan sen takia että pari kertaa ihan vahingossa purin sitä käteen.. mutta ei se ollu mun syy! 


NELJÄ- Voi värittää jopa KAKSI tuntia jotakin kuvia!? Mä en kyl käsitä miksi, kun se vois sen kaks tuntia rapsuttaa mun mahaa, se kun tuntuu niin hyvältä.

VIISI- Kantaa joka lenkillä kameraa mukana ja yrittää houkutella mua kivien ja kallioiden päälle ja ties mihinkä muihin erilaisiin asentoihin. Onneks oon kehittänyt hyvän niksi, jos sillä ei oo herkkuja, niin käännän pyllyn sen kameraan, sitä saa kyllä kuvata! Ei kuitenkaan mieluusti silloin kun oon kakalla, koska kyllä mullekkin pitää antaa rauha sen asian kanssa.

KUUSI- Oikee hamstraaja! Mulla on ainaki 5 eri pantaa ja kaikille on mukamas eritarkotus. Hihnojakin löytyy montaa eriväriä ja pitusta. Valjaita mulla ei kyl oo kun yhet, mutta mamma mittalia mua taas yks päivä sen olosena, että kai mulle on jotkut uudet valjaat tulossa. Keväällä se osti mulle jonkun toppatakin, että pärjään sitte talvella, mutta onhan mulla ny karva päällä? 

SEITSEMÄN- Tykkää kissoista, ajatelkaa ny: Kissoista!!? Miten joku voi niistä tykätä? Eilenkin mulla oli tosi kuumat paikat, kun menin sisälle kun ovella oli vastassa 5 minitiikeriä jotka kaikki sähisi mulle ja takaapäin tuli kaks isootiikeriä, jotka meinas syödä mut elävältä. Onneks selvisin ehjin nahoin! 

Täs mä oon mun kurahaalarin kanssa, aika karsee eks je?
KAHDEKSAN- Tykkää uimisesta ja yrittää saada mutkin aina uimaan. Ihan karseeta, koska en yhtään tykkää et mun turkki kastuu ja sitä paitsi mä voisin vaikka hukkua. 

YHDEKSÄN- Tykkää talvesta, mutta ei liian kylmästä. Tykkää kesäsä, muttei liian kuumasta. Keväällä kuulemma aina sataa ja on ötököitä ja kylmä. Syksyllä taas on hirvikärpäsiä, paarmoja ja muita ötököitä. Tuntuu ettei sillä oo koskaan asiat hyvin. 

KYMMENEN- Lukee kauheesti kirjoja ja pelaa töllöllä. Mä en oikein tiedä mitä se niinku tekee, mutta sillä on aina sellanen ohjain kädessä sadesäällä, jossa on kiinni sellaset maukkaat kumiset tatit, jotka muuten maistuu hyvältä, vinkkinä kaikille koirakavereille! 

Noin vihdoinkin mä sain tän kirjoitettua. Nyt vaan kaikki muutkin hurtat mukaan kertoon omat näkemyksensä omista karvattomista omistajistaan! 

Tältä erää terveisin Veeti 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitos!