11. kesäkuuta 2015

Onko aikaa



Niin mun piti ryhdistäytyä ja kirjottaa joka viikko ainakin pari kertaa, mutta kuinkas kävikään. Blogi elänyt taas hetken hiljaseloa ja siihen on yksinkertainen syy: ei ole aikaa. Olen aina yrittänyt nipistää vähän aikaa postausten tekemiseen, ja minulla onkin luonnoksissa jokunen postaus kesken, enkä tiedä koska saan ne ulos. Koko kevät/kesä on yhtä hullunmyllyä, en päässyt kesätöihin, mutta olen ollut nyt sikalassa joka aamu ja ilta. Raskasta ruummilista työtä ruokapalkalla, kuinkas muutenkaan. 
Mielessä häilyy epävarma tulevaisuus, joka rupeaa pikkuhiljaa vaikuttamaan siltä, että edessä on töiden etsintää ja rahapulaa. Saankohan ikinä unelmaani toteutettua, kun tulevaisuus on niin hämärän peitossa. 

Pysytään kuitenkin posittivisena, onhan mulla koirat. Ne jos ketkä saa päivän muuttuun paremmaks, vaikka vettä satais niskaan. Uuden pennun hankinta väistyy varmasti ensivuoteen, jollei mitään ihmettä tapahdu välissä. Oon pitänyt vähän auki pennunhankintaa, enkä ole mistään pentueesta varannut pentua, kasvattajien kanssa ollaan puhuttu paljon ja päätetty että katsotaan, josko meille sopiva kaveri joskus syntyisi. Rotuvalintakin on vielä hiukan auki, poukkoilen kahden rodun välillä, enkä oikein osaa päättää, kun molemmat rodut olisi kyllä meille sopivia. Hyviä ja huonoja puolia on listattu ja monen monta harkintaa on tehty. Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan, sillä ei mulla ole kiire. 


Ei olla koirien kanssa oikein mitään lenkkejä kummallisempaa tehty. Paljon on piskit saanu vapaana temmeltää ja muutaman kerran ollaan käyty pyöräilemässä. Täällä kun on niin vaihteleva sää, ensin saattaa aurinko paistaa ja heti välissä sataa vettä. Joka toinen päivä on lämmin ja joka toinen ei. Ollaan odotettu että montun vesi lämpiäis sen verran, että vois mennä uimaan itsekkin, koiratkaan kun ei oikein suostu kylmään veteen menemään. 

Tarkotus olis kesän aikana ottaa Veetille muutama jälkitreeni, sekä mahdollisesti myös Onnille ja Sutkille, syksyä varten muutama harjotus. Väinön kanssa varmaan viileempinä päivinä vedetään vähän rengasta, ettei lihakset ihan surkastuis ja pysyi vetotreenit muistissa talvea varten. 

Heinäpellon kasvatti :)

Kuraiset matkustajat uimasta tulossa. 
Tutkimusmatkailija Tuukka :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitos!