4. lokakuuta 2016

Matkaan lähden

Eilen puhuttiin miehen kanssa, että olis tosi mukava lähteä johonkin kahdestaan, vähän pidemmälle kuin yhden päivän lomalle. Vielä ei ole oikeastaan mitään suuntaa lyöty lukkoon, mahdollisesti voitaisiin lähtee lappiin, mutta myös itään tai pysyä ihan tässä Länsi-Suomessa. Miehellä on vielä kesälomapäiviä pitämättä, joten mahdollisuus olisi lähteä. Minut jos tuntee niin tietää, etten lähde mihinkään ilman Veetiä. Väinö pärjää paremmin kotona, kuin matkassa mukana, mutta Veeti kun kaipaa sitä jokapäiväistä hellyyttä. 


Mä olen koko lapsuuteni perheen kanssa kiertänyt Suomea ristiin rastiin, ja nyt kun aikuisiällä ei ole enää sitä perinnettä, niin kaipaa sitä reissumieltä ja tunnelmaa. 
Joten miksei sitä nyt tämän minun pikku perheen kanssa lähtisi reissaamaan. 
Suomen luonto on niin uskomattoman kaunista, ja miksi täältä pitäisi mihinkään aurinkomatkalle lähteä, kun on vieläkin paljon nähtävää täällä kotosuomessa.
Suomen kiertämisen lisäksi olen myös käynyt Virossa, Ruotsissa, Iso-Britanniassa sekä Menorcalla  (Espanjan yksi saarista). 


Vielä pitää kuitenkin suunnitella kaikki valmiiksi, tietysti pitäisi ensin päättää mihin sitä mennään. Jos sulla on joku paikka tai joku kaupunki mielessä, jossa oot käynyt ja voisit suositella, niin mulle saa laittaa vinkkejä
Tiedossa ei ole siis mikään telttaretki, vaan mahdollisesti mökissa/hotellissa nukuttaisiin ja sieltä käsin matkustettaisiin eri kohteisiin. Syy tämmöiseen reissulomaan on yksinkertainen, mies kun ei lähde muuten mihinkään. On tullut liikaa isäänsä, joka ei ikinä käy missään. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti, kiitos!